top of page

סוף החופש הגדול

הורים יקרים,

מקווה שאני תופסת אתכם בקו השפיות,

למי שמתמודד עם קשיי החופש הגדול - תחזיקו מעמד עוד קצת (אוטוטו השבועיים מאחוריכם). מקווה שהצלחתם לנוח, לבלות, להנות עם המשפחה וגם קצת לבד. בימי החופש האחרונים אני מציעה לכם להחזיר בהדרגה את הילדים לשעות שינה וקימה סבירות (בכל יום להקדים קצת את שעת השינה והקימה). טיפ מקסים לילדי הסנדויצ'ים: הכינו עם הילדים "ארוחת טעימות", של כל מיני סנדויצ'ים קטנים בכל מיני ממרחים ושילובים, כך שכל ילד יבחר אילו סנדויצ'ים הוא מעדיף בשנת הלימודים. אפשר להכין טבלת סנדויצ'ים שבועית לכל ילד, שבה כל ילד ימלא איזה סנדויץ' היה רוצה בכל יום (כמובן בהתאם לאילוצי חומרי הגלם שיש בבית).

ועכשיו אתם: בימים אלה אני שוקדת על הכנת סדרת הטיפים לשנה הבאה (שמתחילה לה אוטוטו), ואני אשמח אם תחזירו לי במייל חוזר נושאים או שאלות או סוגיות שמעסיקים אתכם או מעניינים אתכם בתחום ההורות והזוגיות, שהייתם רוצים שאכתוב עליהם. כך אוכל לכוון את הטיפים שלי למה שהכי מעסיק אתכם.

מאחלת לכם שתנצלו את החופשה שנותרה לטעינת המצברים, לגיבוש משפחתי ולהנאה.

שלכם,

מיכל שביב

ייעוץ והדרכה להורים, לזוגות ולמשפחות

052-3575475

פוסטים אחרונים
פוסטים קודמים
חפש לפי תגיות
חפשו אותי בפייסבוק
  • Facebook Basic Square
bottom of page